środa, 29 października 2014

Makijażowe inspiracje

Moja codzienność i po części pasja - makijaż. Kiedyś byłam osobą, która w ogóle się nie malowała. Na szczęście jednak to się zmieniło. Dzisiaj ciężko mi wyjść bez choćby minimalnego makijażu. Wiem oczywiście, że natura jest najpiękniejsza, ale dlaczego nie pomóc jej trochę? :)


Każda kobieta lubi zwracać na siebie uwagę i czuć się pewnie gdy patrzy w lusterko. Zdecydowanie pomaga nam w tym makijaż. Osobiście używam codziennie podstawowych kosmetyków i nie przesadzam ze swoim wyglądem. Do podstawowych produktów, bez których nie wyobrażam sobie rozpoczęcia dnia jest krem BB, korektor rozjaśniający pod oczy, tusz do rzęs oraz eyeliner. Niby niewiele, ale potrafi uczynić cuda.


Wychodząc na imprezę czy szykując się na specjalną okazję make-up zabiera mi znacznie więcej czasu. Wtedy niezbędne stają się bazy, podkłady, fluidy, róże, bronzery, cienie do powiek itd. Zazwyczaj wykonuję podobny makijaż, stawiając na podkreślenie oczu. Wybieram beżowy i granatowy cień do powiek, które w połączeniu i wycieniowaniu dają niesamowity efekt. Czasem jednak lubię pokombinować i wprowadzać nowe akcenty. A i zapomniałabym o najważniejszym Uwielbiam szminki - najlepiej te wyraziste. Ostatnio zakupiłam nową w koralowym odcieniu i muszę przyznać, że się od niej uzależniłam :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz