środa, 29 października 2014

Początki tworzenia

Cześć, właśnie zaczynam pisać ten blog i mam nadzieję, że okaże się fajnym miejscem na wylanie z siebie myśli. A tak od początku - mam na imię Ania i mam 25 lat. Podaruję sobie już podanie numeru buta ;)


Zwracam dużą uwagę na swój wygląd więc zapewne wiele postów będzie dotyczyło właśnie tego tematu. Myślę, że ważne jest aby dobrze się czuć we własnej skórze. Gdy rano ładnie się ubiorę, uczeszę i pomaluję łatwiej mi przeżyć cały dzień. Chyba każda kobieta czuje się pewniej, gdy dobrze wygląda.

  

Ok to na razie chyba tyle wystarczy. Mam nadzieję, że znajdę czas na regularne udostępnianie postów no i że będzie się Wam podobał mój blog. Przeglądajcie, komentujcie, piszcie. Chętnie poznam nowe osoby z pasją :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz